Verzendkosten

Binnen Nederland:
Bestellingen boven de 100 euro worden gratis verzonden
Bij bestellingen tussen de 30 en 100 euro betaal je 6,95 verzendkosten

Bij bestellingen onder de 30 euro betaal je 3,95 verzendkosten

België:
Bestellingen boven de 100 euro worden gratis verzonden
Bij bestellingen onder de 100 euro betaal je 12,95 verzendkosten


Wanneer je een artikel komt afhalen bij ons (Peerdekoper 4 in Ursem, Noord-Holland) zijn er uiteraard geen extra kosten aan verbonden. Wel moet er een afspraak gemaakt worden om het artikel op te komen halen (info@stablestyle.nl).

Bezorgen

Welke vervoerder bezorgt de producten?
Bestellingen die geplaatst worden via Stable Style worden standaard via het distributienetwerk van DHL Parcel geleverd. Onder omstandigheden kan hier van afgeweken worden. Indien je jouw producten liever via een andere bezorgdienst zoals Post.nl verzonden wilt hebben, neem dan contact op met ons.
Je bestelde producten worden binnen 3 werkdagen na ontvangst van betaling verzonden via DHL Parcel. Zij leveren de bestelling op maandag t/m vrijdag af. DHL levert in sommige regio's ook op zaterdag. 

Ruilen en retourneren
Dat kan gemakkelijk en snel! Is je aankoop niet helemaal wat je ervan had verwacht of blijkt het artikel niet te passen? Dan kun je deze altijd ruilen of retourneren.
Het terugsturen van artikelen is op eigen risico en vergeet niet het afleverbewijs te bewaren tot je retour of ruiling is verwerkt. Zodra wij de artikelen van je terug ontvangen hebben, sturen wij vervolgens op onze kosten het nieuwe artikel naar je toe. 

Wat kun je van ons verwachten?
  1. Altijd 14 dagen bedenktijd op al onze artikelen.
  2. Artikel ruilen? Neem eerst contact op met ons om na te gaan of het artikel dat je wilt hebben op voorraad is.
    Als dit zo is, dan sturen we het artikel toe na ontvangst van het eerder ontvangen artikel.
  3. Je geld terug? Geen probleem. Dit wordt binnen 10 werkdagen, na ontvangst, teruggeboekt.
  4. De kosten voor het opsturen zijn voor eigen rekening.
  5. Beschadigd of verkeerd artikel ontvangen? Hiervoor zullen nooit kosten in rekening gebracht worden. Neem contact op met ons.
     
Bestelling retourneren
Wil je niet ruilen maar graag je geld terug ontvangen, dan kun je de bestelling retour sturen naar ons. Retourneer je de hele bestelling dan ontvang je het hele aankoopbedrag, dus ook de eventuele verzendkosten, retour. Het gaat om de eventuele verzendkosten die je hebt betaald bij je bestelling en niet om de verzendkosten voor het retoursturen. Retourneer je slechts een aantal artikelen van je bestelling dan ontvang je alleen het bedrag van die artikelen retour. Ruil je omdat het product niet naar wens is of niet past? Dan zijn de verzendkosten voor het retoursturen voor eigen rekening. Wil je daarvoor in de plaats andere of maat ontvangen, dan sturen wij deze op onze kosten weer naar je toe. Ruil je omdat je een verkeerd artikel hebt ontvangen? Dan zijn de verzendkosten voor het retoursturen wél voor ons. Het retour zenden van artikelen is op eigen risico en vergeet niet je afleverbewijs te bewaren tot je retour is verwerkt. 

Verkeerd artikel ontvangen?
Controleer altijd eerst of je het juiste artikel hebt ontvangen en of het niet tijdens het transport beschadigd is. Mocht je per ongeluk een verkeerd of beschadigd artikel hebben ontvangen, dan kunt je het binnen 14 dagen retour sturen. De kosten van het retour sturen zullen door ons vergoed worden. Voordat je het artikel retour stuurt, vragen wij je om eerst contact met ons op te nemen.

Retouradres:
Stable Style
Peerdekoper 4
1645 PM
Ursem
Nederland


Belangrijk bij retourneren/ruilen en verkeerd of beschadigd ontvangen artikel:
  • Voeg s.v.p. bij uw retourzending een notitie met uw naam- en adresgegevens en indien geen sprake van ruiling uw bankrekeningnummer Zodra je ruiling/retournering ontvangen is, krijg je hiervan een bevestigingsmail.
  • Ruil je omdat je een verkeerd artikel hebt ontvangen? Dan zijn de verzendkosten voor ons.
  • Ruil/retourneer je omdat het product niet naar wens is of niet past? Dan zijn de verzendkosten voor het retoursturen voor eigen rekening. Wil je daarvoor in de plaats andere kleur of maat ontvangen, dan sturen wij deze op onze kosten weer naar je toe.
  • Er wordt je nooit zomaar een nieuw artikel toegestuurd! Neem eerst contact met ons op om na te gaan of het andere product op voorraad is. Is dit niet het geval dat krijg je je geld, inclusief verzendkosten retour. Retoursturen is voor eigen rekening.
  • Is het product onvolledig of beschadigd? Neem contact met ons op
  • Wil je je geld terug? Geen probleem, dan wordt het bedrag, na ontvangst van de retourzending, binnen tien werkdagen teruggestort op je rekening.
  • Is het bedrag van je nieuwe bestelling hoger dan je retourzending? Bij ontvangst van je ruiling krijg je van de klantenservice een mail met de gegevens voor het bij te betalen bedrag. Zodra het bij te betalen bedrag ontvangen is, wordt je nieuwe bestelling verstuurd.
  • Heb je je bestelling niet compleet ontvangen? Als er iets is met een artikel dat je besteld hebt, bijvoorbeeld dat het uitverkocht is, dan krijg je hierover altijd persoonlijk bericht. Als je bestelling in meerdere delen wordt geleverd, zijn de extra verzendkosten voor onze rekening. Hier hoef je dus niets extra’s voor te betalen!
Voorwaarden: De artikelen moeten ongebruikt (passen mag wel) en schoon (dus zonder haren, vuil en/of mest) teruggestuurd worden. Informatiekaartjes en/of labels moeten zoals afgeleverd aan het product gehecht zijn. Retourneer de artikelen indien mogelijk in de aangeleverde verpakking. Een retourzending van meerdere artikelen kan het beste zoveel mogelijk in 1 doos of zak samengevoegd worden. De retourzending dient voorzien te zijn van notitie met uw gegevens en bankrekeningnummer daarop.

Garantie
Stable Style heeft veel producten in haar assortiment en verwijst voor al haar producten naar de fabrieksgarantie. Op alle producten zit garantie tegen fabricage- en/of materiaalfouten. Deze garantie geldt voor een bepaalde periode na aankoop (deze periode verschilt per artikel en kunt u bij het desbetreffende artikel op onze site vinden) en op voorwaarde dat het aankoopbewijs kan worden voorgelegd.

Defecten
Is het product wat u heeft ontvangen beschadigd of incorrect, neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. Maak een foto of filmpje van het defect zodat wij zo goed mogelijk kunnen constateren wat er echt aan de hand is. Dit is belangrijk, omdat hierdoor vaak oorzaken kunnen worden uitgesloten en dus eenvoudiger kunnen worden gevonden.